تسمه تایم مدار باز

تسمه-تایم-مدار باز

تسمه تایم مدار باز

زمانی که حرف از تسمه تایم می شود، همه تسمه هایی را تصور می کنند که به صورت یک حلقه بسته بوده و دارای شیارهایی در داخل است. اما نوعی دیگر از تسمه تایم ها با نام تسمه تایم مدار باز هستند که این نوع تسمه ها بر خلاف مدار بسته دارای یک حلقه بسته نبوده و می توان بر اساس نیاز و اندازه ای که لازم است از دسته تسمه جدا کرده و مورد استفاده قرار داد. تسمه تایم های مدار باز انواع مختلفی هستند و در جاهای متفاوتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تسمه تایم مدار باز را می توان در موتور های صنعتی جهت انتقال قدرت و نیروی موتور و یا در سیستم های انتقال مواد جهت انتقال موادی چون شیشه، مواد غذایی و … استفاده کرد.

تسمه تایم های مدار باز را در جنس ها و متریال های مختلفی تولید کرده و از آن استفاده می کنند. دسته ای از تسمه تایم های مدار باز را از جنس پلی اورتان ساخته و در سیستم های انتقال مواد استفاده کرده و دسته ای دیگر را از جنس لاستیکی تولید کرده و در انتقال قدرت های موتور از آن بهره می برند. خوبی تسمه تایم های مدار باز این است که سیستم گردس و انتقال شما هر اندازه باشد، می توانید بر اساس اندازه آن و بر حسب نیازتان تسمه تایم مدار باز را برش داده و دوسر آن را به هم پیوند و مورد استفاده قرار دهید.

فروشگاه فیدار رول به فروش انواع تسمه تایم اعم از باز و بسته می پردازد و بهترین و با کیفیت ترین تسمه ها را در اختیار مشتریان عزیز خود قرار می دهد. میتوانید جهت خریدی مطمئن و پر سود به فروشگاه فیدار رول مراجعه کرده و بهترین و با کیفیت ترین تسمه تایم های مدار باز را تهیه نمایید. جهت خرید تسمه تایم مدار باز و یا هر نوع تسمه دیگری با ما تماس بگیرید.