تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN

تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN

تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN

تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN نوع دیگیر از تسمه های موجود در بازار بوده که از آن می توان در صنایع مختلف و یا موتور اتومبیل ها استفاده کرد.  تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN می توان برای انتقال قدرت و به حرکت درآوردن قطعه مورد نظر به کار برده می شود. تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN نسبت به دیگر تسمه دارای 400 درصد ظرفیت بیشتر می باشد و در مصرف انرژی نسبت به تسمه های V شکل صرفه جویی قابل قبولی دارد. تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN دارای طول عمر بالاتری نسبت به دیگر تسمه ها مبوده و می توان از آنها در مکان هایی که امکان سایش در آن بیشتر است با خیال راحت استفاده نمود همچنین با استفاده از تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN می توانید خرابی را در تسمه ها تا حد زیادی کاهش داد و میزان بارهای اضافه بر روی دستگاه را به حداقل رساند.

تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN در برابر آب و مواد شیمیایی و اکثر اسید ها مقاوم است و در برخورد با آنها دچار خرابی نمی گردد. با توجه به ساختاری که در تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN وجود دارد می توان به راحتی از آن در محیط های مربوط استفاده نمود و این قابلیت باعث می شود تا بتوان آن را به راحتی شست و شو کرد.استفاده از چرخ دنده ها و بوش های فولادی ضد زنگ باعث شده است تا در تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN زیاد استفاده شود زیرا طول عمر آنها نسبت به دیگر تسمه ها بالا می باشد. مانند دیگر تسمه ها در ساختار تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN از رولیک ها و چرخ دنده ها استفاده می شود که رولیک ها به سه صورت رفت و برگشت و هرزگرد وجود دارد.

به دلیل جنس مطلوب تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN می توان از آن در ماشین های صنعتی ای استفاده کرد که در طول روز کارایی بالا دارند. یکی از ویژگی های مهمی که تسمه کربن دار پلی چاین POLY CHAIN این است که در آن از فیبر کربن استفاده می شود و این فیبر باعث شده تا میزان کشش آن افزایش پیدا کند و همچنین انعطاف پذیری آن نیز تا حد زیادی بالا رود. این مرکز از جمله مراکز مهم در زمینه ارائه انواع تسمه بوده که شما می توانید با  ارتباط گرفتن مشاوران فروش در این سایت خریدی عالی داشته باشید.