تسمه تایم S3M

تسمه تایم S3M

تسمه تایم S3M

تسمه تایم S3M از جمله تسمه های تایم لاستیکی است که راه حل های قدرتمند و قابل اعتمادی را در طیف وسیعی از عملکردها ممکن می سازد . تسمه تایم S3M حتی در سرعت های بالا صدای کمی را ارائه می دهد. آنها از ترکیب لاستیکی بسیار بادوام با یک قسمت کششی طناب شیشه ای ساخته شده اند. دنده ها توسط پارچه آغشته شده مخصوص محافظت می شوند. تنوع گسترده پروفیل ها و طول متفاوت، امکان کاربردهای بسیار متفاوت را فراهم می کند. ساختار تسمه تایم S3M از پارچه پلی آمید، دندان های لاستیکی مصنوعی، قسمت کششی طناب شیشه ای و پشتی لاستیکی مصنوعی تشکیل شده است.

موارد استفاده تسمه تایم S3M

از تسمه تایم S3M در تمام برنامه های کاربردی صنعتی برای درایوهای جمع و جور در لوازم خانگی کوچک خانه، پرینتر ، اسکنر، دستگاه های کپی ، ماشین آلات نساجی ، ابزار و ماشین آلات و بسیاری از دیگر ماشین آلات و تجهیزات.

ویژگی های تسمه تایم S3M

• قدرت انتقال بالا و عمر طولانی
• در برابر روغن مقاوم است
• مناسب برای آب و هوای گرمسیری
• محدوده دما بسته به کاربرد از -20 درجه سانتیگراد تا +100 درجه سانتیگراد
• تعمیر و نگهداری رایگان
تسمه تایم S3M مدار بسته با عرض 9 میلی‌متر و گام 3 میلی‌متر با دندانه و اندازه های مختلف در بازار موجود می باشد.

معمولاً قرقره های تایم و تسمه تایم به طور گسترده ای برای طراحی مکانیسم هایی برای انتقال نیروی دورانی تولید شده توسط موتورها استفاده می شود. حمل و نقل در خودرو ها از طریق درگیری بین دندانه های قرقره تایم و تسمه تایم تحقق می یابد.

مشخصات تسمه تایم S3M

تسمه تایم S3M مدلی اقتصادی است که از پروفیل دنده ای دایره ای از جنس لاستیک ساخته شده است که از انحراف جلوگیری می کند ودارای مقاومت در برابر سایش است.
در تسمه تایم S3M طراحی دنده بصورت قوس نیمه دایره ای می تواند گشتاور بیشتری را برای انطباق با انتقال بار بالا فراهم کند. در تسمه تایم S3M کاهش سر و صدای تولید شده توسط عملکرد با سرعت بالا تحقق می یابد. در تسمه تایم S3M پیک دنده تحت فشار تغییر می کند و عمر طولانی تری نسبت به دنده های معمولی دایره ای شکل دنده تضمین می کند.تسمه تایم S3M رسانایی خاصی دارد. تسمه تایم S3M درمحدوده دمای عملیاتی: -30 تا 90 درجه سانتیگراد به خوبی عمل می کند.