تسمه تایم S5M

تسمه تایم S5M

تسمه تایم S5M

تسمه تایم STD S5M لاستیکی هستند  و راه حل قدرتمند و قابل اعتمادی را در طیف وسیعی از عملکردها ممکن می سازند. تسمه تایم S5M حتی در سرعت های بالا صدای بسیار کمی را تولید می کند. تسمه تایم S5M از ترکیب لاستیکی بسیار بادوام با یک عضو کششی طناب شیشه ای ساخته شده است. دنده ها در تسمه تایم S5M توسط پارچه آغشته شده مخصوص محافظت می شوند. تنوع گسترده پروفیل ها و اندازه ها امکان کاربردهای بسیار متفاوت را فراهم می کند.

تسمه تایم S5M ازپارچه پلی آمید، دندان های لاستیکی مصنوعی، عضو کششی طناب شیشه ای، پشتی لاستیکی مصنوعی تشکیل شده است. تسمه تایم S5M در تمام کاربردهای صنعتی برای درایوهای فشرده در لوازم خانگی کوچک، چاپگرها، اسکنرها، دستگاه های کپی، ماشین های نساجی، ماشین ابزار و بسیاری از ماشین آلات و تجهیزات دیگر استفاده می شود.

ویژگی های تسمه تایم S5M

تسمه تایم S5M از نوع تایمیگ و دارای دنده های گرد است و در دستگاهها و تجهیزاتی که با دقت و سرعت زیاد عمل می کنند به کار می رود. این تسمه ها هم بصورت مدار باز و هم بصورت مدار بسته در بازار موجود هستند و شما می توانید عرض مناسب خود را انتخاب کنید. فاصله بین دندانه های تسمه بر اساس میلی متر (میلی متر) است. هنگام جستجوی تسمه تایم ، گام مهم‌ترین نکته است. طبق تعریف، گام فاصله بین یک مرکز دنده تا مرکز دنده مجاور است.تسمه تایم S5M  قدرت انتقال بالا و عمر طولانی دارد. در برابر روغن مقاوم است و مناسب برای آب و هوای گرمسیری است. محدوده دما بسته به کاربرد از -20 درجه سانتیگراد تا +100 درجه سانتیگراد می تواند باشد.تعمیر و نگهداری تسمه تایم S5M آسان است. عرض تسمه تایم S5M به صورت رول یا آستین در اندازه های متفاوت تولید می شوند. این تسمه ها می توانند به اندازه های مورد نظر برش بخورند. تسمه تایم S5M با تکنولوژی پیشرفته ای تولید می شود که باعث می شود گردش آن همواره بهبود یابد و بلبرینگ بار کمتری را تحمل کند و درنتیجه سالم تر باقی بماند.

تسمه هایی که ارتفاع کم دارند برای پولی های با قطر کمتر مناسب هستند .در تسمه تایم S5M بین پولی و تسمه فاصله ایجاد می‌شود درنتیجه هوا گردش پیدا می‌کند و تسمه در حین انجام عملیات خنک می شود و بیشتر می تواند عمر کند. تسمه تایم S5M از الیاف فایبر گلس برای قویتر شدن تسمه در برابر افزایش میزان طول استفاده می شود و همچنین برای محافظت از دنده ها در برابر خوردگی یک پوشش نایلونی روی سطح آن ها استفاده می شود الیافی به کار برده می شود که انعطاف پذیری زیادی را دارند. تسمه تایم S5M نیاز به روغن کاری ندارد و انعطاف پذیری زیادی دارند. از نظر زمان‌بندی دقیق هستند و در سرعت های بالا می توان از آنها استفاده کرد. فضای کمی را اشغال می کنند و مقرون به صرفه هستند.