تسمه تایم T2.5

تسمه تایم T2.5

تسمه تایم T2.5

تسمه تایم T2.5 مدار باز پلی اورتان با دنده ها و پشتی از جنس پلی اورتان ترموپلاستیک با مقاومت در برابر سایش عالی و با عضو کششی فولادی با مقاومت کششی بالا، در موارد خاص با عضو کششی کولار یا فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. تسمه های باز را می توان به تسمه های بی پایان جوش داد. تسمه تایم T2.5 پلی اورتان مدار باز شامل دنده های پلی اورتان، عضو کششی طناب فولادی و پشتی از جنس پلی اورتان است. تسمه تایم T2.5 پلی اورتان در همه زمینه ها ، از درایوهای مینیاتوری، مکانیسم های مکان یابی و مرتب سازی با دقت بالا، ماشین های کوچک دستی گرفته تا درایوهای با کارایی بالا برای ماشین های ساختمانی و نجاری استفاده می شود.

ویژگی های تسمه تایم T2.5 پلی اورتان

  • قدرت انتقال بالا و عمر طولانی
  • مقاوم در برابر روغن، سوخت، بنزول، اشعه UV و ازن
  • مقاوم در برابر سایش
  • محدوده دما، بسته به کاربرد، از -30 درجه سانتیگراد تا +80 درجه سانتیگراد
  • تعمیر و نگهداری آسان

ویژگی های تسمه تایم T2.5 نئوپرن

تسمه تایم T2.5 نئوپرن دارای پشتی نئوپرن بسیار انعطاف پذیر، مقاومت سایشی و سایش عالی را ایجاد می کند، که در صورت انتقال نیرو از پشت تسمه مهم است. پشتی همچنین از طناب های کششی در برابر روغن، گریس، خاک و رطوبت محافظت می کند. این تسمه‌ها با طناب‌های کششی فایبرگلاس ساخته شده‌اند که ثبات ابعادی را تضمین می‌کند تا تنظیمات را حذف کند. دنده ها به خوبی و به درستی شکل می گیرند، دنده های نئوپرن مقاوم در برابر روغن و حرارت دارای مقاومت برشی برابر با استحکام کششی تسمه هستند. طراحی دنده و تلرانس‌های ساخت محکم، یک گام دایره‌ای ثابت را برای اطمینان از تماس کامل سطح بین تسمه و قرقره برای ویژگی‌های حرکت خوب ایجاد می‌کند.

از تسمه تایم T2.5 در ماشین آلات نساجی، تجهیزات نوار نقاله، ماشین آلات بسته بندی، ماشین های الکتریکی، موتور سیکلت، ماشین آلات مواد غذایی، دریایی، تجهیزات معدن، ماشین آلات کشاورزی استفاده می شود و تسمه تایم T2.5  مقاوم در برابر شعله، ضد استاتیک، مقاوم در برابر روغن، مقاوم در برابر سرما، مقاوم در برابر خوردگی، مقاوم در برابر حرارت، مقاوم در برابر قلیایی، مقاوم در برابر لغزش، مقاوم در برابر سایش، مقاوم در برابر اسید، مقاوم در برابر درجه حرارت بالا و دارای استحکام کششی قوی است.

تسمه تایم T2.5 که از جنس لاستیک بوتادین-اکریلونیتریل ساخته شده است،دارای صداهای کم و بدون لغزش است و قدرت انتقال بالایی دارد. مقاومت در برابر فرسودگی دارد و مقاوم در برابر حرارت و روغن است.تسمه تایمT2.5 لاستیکی در ماشین آلات نساجی، چاپ و شیمیایی و تجهیزات پزشکی استفاده می شود.