تسمه شیاری وی بلت V-Belt

تسمه شیاری وی بلت

تسمه شیاری وی بلت V-Belt

زمانی که بحث از انتقال نیروی موتور به قسمت های دیگر یک ماشین صنعتی و یا خودرو باشد، تسمه ها قد علم کرده و پا به میدان می گذارند. به جرات می توان گفت تسمه ها مهمترین بخش از انتقال قدرت یک موتور هستند که کار اصلی این انتقال را نیز انجام می دهند. تسمه ها انواع مختلفی دارند که یکی از پرکاربرد ترین آن ها تسمه شیاری وی بلت V-Belt است. تسمه شیاری وی بلت V-Belt یکی از انواع تسمه های شیاری است که به دلیل شیار های وی شکلی که دارد به این نام، شناخته می شود. تسمه شیاری وی بلت V-Belt نسبت به سایر تسمه ها خصوصیت و مزایایی دارد که در ادامه به بحث در مورد آن ها می پردازیم.

تسمه شیاری وی بلت V-Belt بر خلاف تسمه تخت دارای شیار بوده و این شیار ها بر روی بلبرینگ چفت شده و این عمل باعث می شود که بر خلاف تسمه های تخت تسمه شیاری وی بلت V-Belt دچار سر خوردگی و لیز خوردن نشود. حال این لیز نخوردن چه فایده ای دارد را برایتان کامل توضیح می دهیم. زمانی که در موقع کار کردن موتور دستگاه، به دلیل سرعت زیاد چرخش، تسمه دچار سرخوردگی شود، اول از همه راندمان کاری دستگاه پایین آمده و پس از آن باعث خراب شدن و آسیب رسیدن به بلبرینگ ها و حتی موتور می شود. البته لازم به ذکر است که جنس تسمه شیاری وی بلت V-Belt نیز بسیار مهم است تا این تسمه نیز در دراز مدت دچار پارگی نشده و بتواند مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

گروه صنعتی فیدار رول چندین سال است که به فروش انواع تسمه های صنعتی اعم از تسمه شیاری وی بلت V-Belt می پردازد. اگر به دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستید می توانید با مراجعه به فروشگاه فیدار رول بهترین و با کیفیت ترین تسمه شیاری های وی بلت V-Belt را خریداری نمایید. در استفاده از انواع تسمه ها نه تنها تسمه شیاری وی بلت V-Belt، سعی نمایید از با کیفیت ترین نوع آن ها برای موتورتان بهره ببرید. استفاده از تسمه های بی کیفیت در دراز مدت باعث آسیب های جدی به موتورتان خواهد شد. می توانید جهت خرید تسمه شیاری وی بلت V-Belt و سایر انواع تسمه ها با فروشگاه فیدار رول تماس بگیرید تا در کم ترین زمان برای شما ارسال گردد.