تسمه پروانه شیاردار

تسمه پروانه شیاردار

تسمه پروانه شیاردار

تسمه پروانه ها یکی از انواع تسمه های انتقال قدرت در موتور ها هستند که به خوبی در سیستم های انتقال جواب داده و به همین علت انواع مختلفی از این تسمه ها نیز تولید شده و به بازار عرضه گردید. تسمه پروانه شیاردار یکی از انواع این تسمه های پروانه است که امروزه در بسیاری از موتور ها برای انتقال قدرت مورد استفاده قرار می گیرد و توانسته به خوبی خود را در این سیستم ها جای بیندازد. تسمه پروانه شیاردار دارای یک طرف شیار در داخل تسمه است که این شیاردار بودن مزیت بسیار خوبی محسوب می شود. شیار موجود در تسمه پروانه های شیاردار باعث حرکت بهتر موتور و همچنین جلوگیری از لیز خورد آن در حین حرکت می شود.

تسمه پروانه های شیاردار در مقابل برخی دیگر از تسمه پروانه ها مانند تسمه پروانه تخت، کمتر و دیر تر دچار فرسودگی و پارگی می شود و به اصطلاح مقاوت خوبی در برابر سایش از خود نشان می دهد که این یک ویژگی بسیار حائز اهمیت برای یک تسمه است که وظیفه ی مهم انتقال نیرو در سیستم را بر عهده دارد. نه تنها تسمه پروانه های شیاردار بلکه تمامی انواع تسمه ها وظیفه ی بسار مهمی را در سیستم دارند. زیرا نبودن و یا کار نکردن تسمه باعث کار نکردن موتور نیز می شود و همین طور آسیب دیدن تسمه باعث آسیب رساندن به کل سیستم و در نهایت آسیب پذیری موتور می شود.

گروه صنعتی فیدار رول دارای سال ها سابقه در ضمینه ی فروش انواع تسمه پروانه از جمله تسمه پروانه شیاردار است. تسمه های فیدار رول همگی دارای ضمانت کیفیت بوده که می توانید از بابت کیفیت آن ها خیال خود را آسوده گردانید. تمامی تسمه های موجود در فیدار رول، حتی تسمه پروانه های شیاردار دارای بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بوده که از این حیث توانسته ایم مشتریان خود را بسیار خرسند گردانیم. شما نیز اگر قصد خرید انواع تسمه را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا همکارانمان در واحد فروش شما عزیزان را به خوبی راهنمایی نمایند.