تسمه نقاله نسوز

تسمه نقاله نسوز

تسمه نقاله نسوز

تسمه نقاله ها از مهمترین قطعات سیستم های حمل و نقل در کارگاه ها و کارخانه ها هستند که به راحتی و با استفاده از تسمه نقاله مواد مختلف را به قسمت های مختلف کارگاه و یا داخل اتومبیل جهت بارگیری انتقال می دهند. اما در این میان برخی مواد هستند که در زمان انتقال دارای درجه حرارت بسیار بالایی بوده و نمی توان آن ها را به راحتی بر روی تسمه نقاله برای انتقال قرار داد. برای حل این مشکل از تسمه نقاله های نسوز استفاده می کنند. تسمه نقاله نسوز با ساختاری که دارد در برابر انواع حرارت مقاوم بوده و به راحتی نمی سوزد. تسمه نقاله نسوز بهترین و مناسب ترین گزینه در سیستم های انتقالی است که در آن ها از مواد بسیار داغ استفاده می شود.

تسمه نقاله های نسوز با استفاده از یک سری متریال خاص و به گونه ای تولید می گردند که در برابر انواع حرارت های بالا مقاوم بوده و دچار سوختگی نمی شوند. این کیفیت ساخت و مواد خاص که در تولید تسمه نقاله نسوز به کار می رود باعث شده که این تسمه ها به نسبت تسمه نقاله های دیگر قیمتی بالاتر داشته باشند که این قیمت بالا ارزش کارایی که در اخیار اپراتور قرار می دهد را دارد. اما میزان حرارتی که تسمه نقاله های نسوز می توانند تحمل کنند بستگی به جنس و کیفیت تسمه داشته که هر چه تسمه با کیفیت تر باشد میزان تحمل درجه حرارت های بالاتری را نیز خواهد داشت.

گروه صنعتی فیدار رول دارای چندین سال سابقه و تجربه در ضمینه ی فروش انواع تسمه نقاله از جمله تسمه نقاله نسوز است که به فروش این تسمه ها می پردازد. ما در فیدار رول توانایی و سعیمان همیشه بر این بوده که بتوانیم بهترین و با کیفیت ترین اجناس را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیزمان ارائه دهیم. شما نیز اگر قصد خرید تسمه نقاله نسوز را دارید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته تا کارشناسان فروشمان به خوبی شما عزیزان را راهنمایی نمایند.